Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Gilla läget

Av Daniela Richardsson - 4 januari 2009 15:31


Det är ju bara att lära sig att gilla läget, men det tog ju ett par dagar att smälta - det där med att man nu blivit 35 år. Lite överraskad (eftersom julklapparna uteblev helt för min del) blev jag uppvaktad av resten av familjen med några fina presenter (bla en liten elefant och massage). Bjöd sedan in några vänner på microvågsugnsbakad kladdkaka och tog ett dopp i poolen innan massagen. Sen åt vi middag med samma gäng ute på en restaurang. Det är ju egentligen en kul dag att fylla år på nyårsafton, det är alltid feststämning och så, men jäklar vad man alltid känner sig extra gammal dagen efter... Och det fastän man tagit det lugnt på kvällen. Lite otacksamt, men nu är det nytt gott år och det är bara att proppa det fullt med nya äventyr!


Ett nytt äventyr - jag har lagt till mig i funbeat för att impa på andra med min träning eller nähä, iaf hitta motivation att träna när andra gör det, men hur fn hittar man kompisarna som är med där??


Visar några goa bilder på familjen!!

GOTT NYTT ÅR!!!


- Daniela


 
 
agneta

agneta

4 januari 2009 21:01

Härliga bilder! Ja, några av dem... ; )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Morbror daniel

Morbror daniel

5 januari 2009 00:20

Grattis igen underbara syster daniela, själv ligger jag här de första skälvande minutrarna in på det som skall bli år 39 i mitt liv och njuter av siffer kombinationen 3 & 9 tillsamman. De är fina ihop, vackra var och en för sig, tillsamman blir de 12. Som de antal miljoner kronor som väntar på att finna sin lycka i mina händer. Sov gott/ daniel

http://Www.styrkebaserad.org

 
Ingen bild

MarkusJeanette

7 januari 2009 13:23

Hej! Kul att höra att ni fortsatt har det bra i Thailand (sagt med viss avundsjuka i rösten). Här har vardagen snabbt återkommit. Kylan slog emot som en vägg då vi landade i Stockholm. Har haft 15 minus och hunnit med en tur på långfärdsskridskor under veckan. Elsa börjar bli riktigt bra på skridskor också. Hon var den ända som tyckte det var skönt att komma hem.. Hon hade tröttnat på badandet och ville åka pulka sade hon. Klagade dock på att hon frös när hon väl var hemma!! Nyårsafton blev det inte mycket med, jetlagen satte sina spår. Lite skumpa kl. åtta på kvällen och vid elvatiden sov vi som stockar för att vakna kl 4 på natten pigga och glada (ungarna i alla fall..).
Har några bilder på Elsa och Gry som jag skickar över på mailadressen. Ha det så gott och ett stort grattis till Daniela i efterskott!!
/Markus, Jeanette, Elsa och Siri (som nu går helt utan stöd!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniela Richardsson - 2 april 2009 21:09

Jag gör ett nytt försök att skriva lite!! Återkommer...

Av Daniela Richardsson - 21 februari 2009 09:11

Ojoj, tänkte ju hålla vår lilla blogg vid liv även efter resan, men aj vad svårt det är att hinna med alla bestyr. Nu måste man ju laga mat, städa och tvätta själv. Och inte tala om all tid det tar att leta fram och ta på sig alla vinterkläder och pl...

Av Daniela Richardsson - 29 januari 2009 08:27

  Efter en lång flygresa (10,5 + 1,5 timmar) landade vi i tisdags kl 19:30 på Landvetter. Då var vår Thailändska klocka 1:30 så vi var allt lite sega. Barnen var vakna i princip hela resan, så det var stundtals drygt. Otis sov bara två korta pass och...

Av Daniela Richardsson - 24 januari 2009 09:20

  Då är vi på plats på vårt hotell i Bangkok. Bussresan hit tog ca fem timmar och gick i stort sett bra. Gry blev dock åksjuk och spydde ner sig efter ca 1,5 timme. Men efter att vi städat upp och bytt kläder gick resten galant.   Största rummet vi b...

Av Daniela Richardsson - 23 januari 2009 09:52

  Drömde att jag gifte mig i natt, med Mattias Grönberg. Fast det var bara ett sorts skenbröllop, inte äkta kärlek alltså. Anledningen var oklar, jag minns den i alla fall inte. Mattias var mycket stilig i kostym medan jag endast var iförd vita kalso...

Ovido - Quiz & Flashcards