Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Daniela Richardsson - 4 januari 2009 15:31


Det är ju bara att lära sig att gilla läget, men det tog ju ett par dagar att smälta - det där med att man nu blivit 35 år. Lite överraskad (eftersom julklapparna uteblev helt för min del) blev jag uppvaktad av resten av familjen med några fina presenter (bla en liten elefant och massage). Bjöd sedan in några vänner på microvågsugnsbakad kladdkaka och tog ett dopp i poolen innan massagen. Sen åt vi middag med samma gäng ute på en restaurang. Det är ju egentligen en kul dag att fylla år på nyårsafton, det är alltid feststämning och så, men jäklar vad man alltid känner sig extra gammal dagen efter... Och det fastän man tagit det lugnt på kvällen. Lite otacksamt, men nu är det nytt gott år och det är bara att proppa det fullt med nya äventyr!


Ett nytt äventyr - jag har lagt till mig i funbeat för att impa på andra med min träning eller nähä, iaf hitta motivation att träna när andra gör det, men hur fn hittar man kompisarna som är med där??


Visar några goa bilder på familjen!!

GOTT NYTT ÅR!!!


- Daniela


Ovido - Quiz & Flashcards